Telefonszám: +36 (20) 314-05-06

E-mail cím: info@vteamdesign.hu
Akciós logótervezésAkciós arculattervezés
Egy jó céges arculat
2019.02.03

Ahhoz, hogy vállalkozása ismertté váljon, sok embernek ’meg kell mutatnia’ magát, a lehető legtöbb marketing  felületen. Természetesen függ a szolgáltatástól is, hogy mekkora lehet rá a kereslet, de fontosnak tartjuk azt, hogy minél többen nap-mint nap találkozzanak vizuálisan a céggel,  akkor is,  ha éppen nem vennék jelen pillanatban igénybe szolgáltatásokat, mert ha eljön az idő, akkor nagy eséllyel az érdeklődő tudni fogja kit keressen. Ez pedig az lesz,  akit már jól  ’ismer’ például egy gyakran látott TV-reklámból, Internetes hirdetésből, céges autóból, vagy éppen egy helyi újságból. 

Egy cég a tökéletes szakmai feltételek mellett, vizuálisan is megnyerő kell hogy legyen. Hiszen vizuális korszakot élünk és sok esetben az emberek pozitív  döntését befolyásolja egy modern, letisztult céges arculat. Ha Ön lépést tart a vizuális kommunikáció trendjeivel,  akkor az emberek bizalmát könnyebben nyerheti el. Talán legfontosabb, hogy a mindenki által gyakran használt internetes felületeket alkalmazza  hirdetéseihez - például  facebook, google, twitter, printerest - és ezeket összeszedett koncepció alapján  alkalmazza. A koncepció  egyik fő eleme lehet egy mindent átfogó céges arculat, mellyel  nap-mint nap  találkoznak az emberek.

A céges arculat legyen:
- letisztult
- látványos
- modern
- arculati elemei ismétlődjenek minél több hordozón, hogy megjegyezhető legyen

A marketing hordózó felületekről:
Egy céges arculatot számos felületen, azaz hordozón tüntethetjük fel. 
Elsősorban két fő területet tudunk megkülönböztetni, ezek az online valamint az offline felületek, melyeken az arculati kézikönyv alapján elkészült reklámok jelennek meg.

Céges arculat alapja:
Logó tervezés és arculati kézikönyv,  mely tartalmazza az arculati elemeket és azoknak használati útmutatóját, szabályait.

Céges arculat online hordozói:
Weboldal
Hírlevél
Reklámbanner
Facebook, twitter, google, printerest adatlap és ezekhez kötődő hirdetésbannerek
Youtube, hirdető oldalak

A mai világban egy vállalkozás nehezen működhet, ha nincs jelen az online világban. Manapság számos olyan internetes felület van, ahol hirdetheti cégét. A nagy verseny miatt azonban nem mindegy hogyan hirdet, hiszen ha a hirdetés nem megfelelő, nem hozza a várt eredményeket.  Együttműködés ebben az esetben ajánlott egy designerrel, marketingessel szövegíróval, Seo szakemberrel, statisztika mérővel, saját weboldal esetén pedig egy  programozóval.  

Céges arculat offline hordozói:
Mappa, névjegy, levélpapír, csomagolás, címkézett ajándék kellékek
Iroda, kirakat, üzlet, showroom,
Kamion, autó, munkaruha
Szóróanyagok, reklámtáblák, újságok

Természetesen számtalan felület van, ahol megjelenhet a cég, és az erre költhető összeg lehet akár a csillagos ég is. Hogy a megjelenésre költött összeg minél kedvezőbb lehessen, fontos hogy megfelelő szakemberekkel működjön együtt, akik megbízhatóak, betartják az időpontokat és rendelkeznek az elvárt szakmai  tapasztalattal. Céges arculatunkat bízzuk olyan szakemberre, akinek megnyerőek referenciái. Offline felület kialakítása esetén szükség van designerre, nyomdai kapcsolatra, marketingesre.

Amiben segíthetünk Önnek
Céges arculat kialakítása arculati kézikönyvvel, design és marketing tervek offline hordozók és online hordozókra.  

 

2008 - 2019. © Minden jog fenntartva, Vteamdesign, Weboldal készítés - Cégarculat - Professzionális logó tervezés